torsdag 5 april 2012

Vår i London



Så här underbart har väder i London varit varje dag nu, näst intill försommar vissa dagar, lovely! Så i dag, när vi ska till Kew gardens som ligger alldeles intill vår lägenhet, då är det lite råkallt, höstmulet... Hursomhelst ska det bli roligt, är medbjuden av en kvinna jag träffade häromdagen, jag stod utanför hennes uppfart och försökte trösta Sigge men utan vidare framgång... Hon kom hem just då och frågade om jag ville komma in på en kopp te, hon hade också en liten 3 månaders kille och visste vl hur det kunde vara ibland när inget man gör hjälper... Så det gjorde jag och nu är jag, eller vi..., alltså medbjudna till Kew Gardens tillsammans med henne och några andra barnvagnsekipage :) Jag vet inte om de kanske ställt in pga vädret, jag får väl hlt enkelt gå dit och se om de dyker upp! Om inte så finns det tusen andra saker att hitta på så det här blir nog en bra dag precis som alla andra. På ett eller annat sätt.

Inga kommentarer: